Nova ajuda per naiximent o adopció de 300 euros

Nova ajuda per naiximent o adopció de 300 euros

L’Ajuntament de Valéncia ha presentat una nova ajuda de 300 euros per naiximent o adopció en la ciutat de Valéncia.

Es tracta d’una ajuda econòmica de 300 euros durant l’any 2025 per a menors naixcuts o adoptats en el municipi de Valéncia.

L’objectiu d’esta subvenció és fomentar la natalitat i la conciliació, i recolzar a les famílies en les despeses derivades del naiximent o l’adopció.

¿Quí pot demanar l’ajuda?

Podran solicitar esta ajuda aquells pares o mares,  adoptantes, tutors o persones acollidores que (a lo manco una d’elles) estiga com a mínim quatre anys empadronada en el municipi de Valéncia, en el moment del naiximent o a l’inici de la convivència de l’adopció o  acogimiento. Ademés, la família solicitant deurà haver empadronat al menor d’edat en la ciutat de Valéncia.

L’ajuda engloba tots aquells  naiximent, adopcions o  acogimientos que es produïxquen entre l’1 de giner de 2025 i el 31 de decembre de 2025.

Determinis per a solicitar-la i on tramitar-la

El determini de solicitut és des de l’1 de giner de 2025 fins al 2 de març de 2026. La solicitut es deu presentar dins dels dos mesos següents al naiximent, adopció o  acogimiento de la persona menor naixcuda de l’1 de giner al 31 de decembre de 2025.

L’ajuda se solicita a través d’este enllaç: fes clic ací.



× ¿Cómo podemos ayudarte?